امروزه بسیاری از افراد در تلاش هستند تا خانه ها و محل کار لوکس و بسیار زیبایی داشته باشند. از این رو برای تزئین سقف ها از تایل های سقفی استفاده می کنند. قصد دارید برای اجرای تایل سقفی اقدام کنید اما در این زمینه با چالش مواجه شده اید؟ برای گرفتن مشاوره و خدمات بی نظیر می توانید با پشتیبان های سایت کیان دکور ارتباط بگیرید.

انواع تایل سقفی

اجرای تایل سقفی شمل مراحل مختلف می شود. برای آشنایی با این مراحل خوب است که ابتدا این نوع تایل ها را بیش تر بشناسیم. امروزه برای زیبا سازی و مقاوم سازی سقف ها از این نوع تایل ها استفاده می کنند. این تایل ها را در انواع مختلفی تولید کرده و به بازار می فرستند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

این نمونه از تایل ها بسیار ساده بوده و هیچ گونه روکش خاصی بر روی آن ها قرار داده نشده است.

  • تایل سقف کاذب آرمسترانگ

برای اجرای تایل سقفی خوب است که ابتدا با انواع این محصولات بیش تر آشنا شویم. یکی دیگر از انواع این تایل ها آن هایی هستند که با نام آرمسترانگ معرفی می شوند.

این نوع تایل ها سطح یک دست و صافی دارند و به دلیل نصب راحت و زیبایی منحصرفردی که دارند، امروزه در فضا هی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

  • تایل UPVC

این نوع تایل ها نسبت به انواع یو پی وی سی یک سری آپشن ها داشته و از این تایل ها بهتر است. نمونه های UPVC این محصولات طرح های زیادی داشته و در رنگ های مختلفی ساخته می شود. این محصولات در برابر خراشیدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند و به دلیل ضخامت ۸ میلی متری که دارند، طول عمر بالایی را می توان برای آن ها متصور شد.

  • تایل PVC

این نمونه از تایل سقفی وزن بسیار کمی داشته و از مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین بافت این تایل ها به گونه ای است که از ورود حشرات موذی به داخل آن ها جلوگیری شده و طول عمر بالایی دارند.

انواع تایل سقفی
انواع تایل سقفی

نحوه اجرای تایل سقفی

حال که با انواع تایل سقفی آشنا شدیم، خوب است که نحوه نصب آن ها را نیز بشناسیم. برای اجرای تایل سقفی باید مراحل مختلفی را سپری کنید. اکثر این تایل ها را در ابعاد ۶۰ در ۶۰ تولید کرده و مورد استفاده قرار می دهند.

با این کار تایل ها به دمای محیط رسیده و اجرای مناسب تری را تجربه می کنید. از طرفی باید سطح این تایل ها را قبل از نصب کاملا تمیز کنید. مهم ترین مراحل اجرای این نوع سقف های کاذب عبارتند از:

  • مرحله اول

در این مرحله باید فاصله ۱۰ تا ۱۵ سانتی متری از سقف اصلی را برای اجرا انتخاب کنید. اگر این تایل ها مربع شکل باشند، کنار هم قرار دادن آن ها بسیار ساده است. در شرایطی که از نمونه های مستطیلی این تایل ها استفاده می کنید کار شما کمی سخت تر می شود. در این شرایط باید قبل از اجرای تایل سقفی آن ها را بر روی زمین بچینید تا چیدمان مناسبی برای آن ها پیدا کنید.

  • مرحله دوم

در این مرحله باید نبشی های مناسبی را با توجه به ابعاد سقف به هم جوش دهید و سازه باربر مناسبی تهیه کنید. سپس باید این سازه فلزی را به سقف اصلی متصل کنید. دقت داشته باشید که نبشی ها باید کاملا تراز بوده و در فاصله مشخصی از سقف نصب شوند.

در غیر این صورت سقف کاذب ایجاد شده صاف و یکدست نبوده و ظرافت و زیبایی لازم را نخواهد داشت.

  • مرحله سوم

اجرای تایل سقفی همانند نصب سقف کاذب به اقدامات خاصی نیاز دارد. یکی دیگر از مراحل اجرای این کار مربوط به نصب سپر ها می باشد. شما باید در این مرحله سپر هایی را بر روی نبشی نصب کنید تا سازه مورد نظر بتواند به خوبی وزن تایل ها را تحمل کند.

این کار باید طبق اصول و مقررات خاص و توسط افراد حرفه ای و ماهر فعال در این حوزه انجام گیرد.

  • مرحله چهارم

حال وقت آن رسیده است که تایل ها را با استفاده از سیم مفتول و یا فنر آویز به سازه فلزی نصب کنید. شما در این مرحله باید این تایل ها را به سپر ها نصب کنید و سقف کاذب را ایجاد کنید.

بهترین شرکت مجری تایل سقفی

برای اجرای تایل سقفی باید اقدامات مختلفی انجام دهید. اگر در این کار مهارت کافی ندارید، بهتر است کار را به تیم های متخصص فعال در این زمینه بسپارید. یکی از برترین نمونه از این شرکت ها، سایت کیان دکور می باشد. این مجموعه با پشتیبانی قوی، شما را راهنمایی کرده و در صورت تمایل یک تیم قوی به محل شما اعزام می کند. این نیرو ها به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن این تایل ها را اجرا کرده و سقف کاذب بسیار با کیفیت و مناسبی اجرا می کنند.

این سایت در مقابل خدمات متنوع و بی نظیری اعم از اجرای کناف که به افراد ارائه می دهد، هزینه های کمی از آن ها دریافت می کند. همین امر سبب شده است تا بسیار معتبر و معروف شده و بتواند نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

بهترین شرکت مجری تایل سقفی
بهترین شرکت مجری تایل سقفی

کلام آخر اجرای تایل

اجرای تایل سقفی باید مطابق با اصول خاصی انجام گیرد. برای این کار باید مراحل مختلفی را سپری کنید و برای اجرای اصولی این کار بهتر است از نیرو های متخصص کمک بگیرید. سایت کیان دکور یکی از بهترین مراکزی است که می توانید برای دریافت این گونه خدمات از آن استفاده کنید.

سوالات متداول برای اجرای تایل سقفی

  1. آیا خودمان به تنهایی می توانیم این تایل ها را اجرا کنیم؟

بهتر است که این کار را به یک تیم حرفه ای فعال در این حوزه بسپارید تا با دقت و کیفیت بالایی تایل ها را نصب کنند.

  1. کیفیت اجرای تایل سقفی بر روی زیبایی خانه موثر است؟

بله، هر چه این تایل ها با کیفیت و دقت بالاتری نصب شوند، فضای داخلی خانه ها زیبا تر و لوکس تر می شود.

  1. هزینه اجرای تایل سقف چقدر است؟

هزینه این کار با توجه به میزان کیفیت تایل ها، تعداد تایل های مورد نیاز، دستمزد کارگران و … تعیین می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =