سقف کاذب توالت سه بعدی یکی از تجهیزات بسیار پر طرفدار و کاربردی می باشد. این نوع سقف ها را در طرح های مختلفی تولید کرده و به بازار می فرستند. به طور کلی اجرای سقف کاذب در مدل های بسیار متنوعی انجام می شود که از جدیدترین ها می توان به مدل سه بعدی اشاره کرد. این مدل سقف می تواند فضای سرویس بهداشتی را بزرگتر نشان دهد.

قصد دارید در توالت ساختمان خود از سقف های کاذب سه بعدی استفاده کنید؟ در انتخاب یک نمونه مناسب از این نوع سقف ها با چالش مواجه شده اید و نمی توانید به درستی تصمیم گیری کنید؟ برای این کار می توانید به سایت کیان دکور مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.

سقف کاذب توالت سه بعدی چگونه است؟

امروزه طراجان دکوراسیون داخلی بخش های مختلف یک ساختمان را مورد بررسی قرار داده و در تلاش هستند تا تجهیزات و سبک های مناسبی برای اجرا خلق کنند. یکی از قسمت هایی که مورد توجه این افراد قرار گرفته است، توالت و سرویس های بهداشتی ساختمان ها می باشد. نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی نیز می تواند در مدل های مختلفی انجام شود. در حال حاضر سقف کاذب توالت سه بعدی بسیار مورد استقبال طراحان قرار گرفته است. معمولا طراحان دکوراسیون داخلی برای اجرای سقف کاذب این بخش از ساختمان ها ایده های خلاقانه ای دارند.

از این رو از طرح های ساده تا سقف های پارچه ای پر نقش و نگاری استفاده کرده و فضا های بسیار زیبا و متنوعی ایجاد می کنند. معمولا برای اجرای این گونه سقف ها از تایل های ۶۰*۶۰ استفاده می شود. برای نصب این گونه تایل ها ابتدا باید یک سازه فلزی درست کنید و آن را با فاصله مشخصی از سقف اصلی نصب کنید.

در مرحله بعد این تایل ها را بر روی نبشی ها قرار داده و سقف مورد نظر را اجرا کنید. برخی از این سقف ها با استفاده از تایل های ساده پی وی سی اجرا می شوند. این نوع تایل ها وزن بسیار کمی داشته و کاملا مقاوم بوده و در برابر رطوبت مستحکم هستند. در شرایطی که بخواهید سقف هایی رنگ و یا طرح دار برای این گونه فضا ها اجرا کنید، باید از انواع سقف های کشسان، آسمان مجازی و یا میکروسمنت استفاده کنید.

نصب سقف کاذب سه بعدی توالت

برای اجرای سقف کاذب توالت سه بعدی باید اصولی را مد نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات برای اجرای این سقف ها، انتخاب یک تیم مجری حرفه ای می باشد. نیرو هایی که برای نصب این گونه سقف ها انتخاب می کنید باید تا جای ممکن از تجربه و مهارت بالایی برخوردار بوده و بتوانند سقف های بی نقصی را اجرا کنند. این افراد باید سرعت عمل بالایی داشته باشند و در اجرای مدرن ترین انواع این گونه سقف ها ماهر باشند. سلیقه، دقت و تمرکز آن ها در اجرای این کار ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین برای نصب این سقف ها باید قوانین و مقرارت خاصی رعایت شود که این نیرو ها باید حتما از این قوانین مطلع بوده و در کار خود آن ها را رعایت کنند.

اجرای این گونه سقف کاذب کناف در توالت ها زمان کمی لازم دارد اما اگر با دقت کافی انجام نشود، سقف بی کیفیتی اجرا می شود. بنابراین باید حتما از نیرو های متخصص فعال در این حوزه برای اجرای این گونه سقف ها کمک بگیرید. یکی از بهترین اقداماتی که می توانید در این زمینه انجام دهید، مراجعه به سایت کیان دکور می باشد. این مجموعه مجرب ترین نیرو های خود را به محل پروژه شما اعزام کرده و سقف کاذب های بی نظیری را در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا می کنند.

نصب سقف کاذب سه بعدی توالت
نصب سقف کاذب سه بعدی توالت

خرید سقف کاذب سه بعدی

اگر قصد اجرای سقف کاذب توالت سه بعدی را دارید و در خرید متریال های مورد نیاز با تردید مواجه شدید، کافیست که با مجموعه کیان دکور در تماس باشید. این سایت پشتیبان های بسیار مجربی داشته که می توانند در انتخاب محصولات مورد نیاز به شما کمک کنند. برای خرید این محصولات باید به جنس متریال های مورد نیاز خود توجه کنید. محصولات انتخابی شما باید کاملا مرغوب و با کیفیت بوده و توسط برند های معتبری ساخته شوند. دقت داشته باشید که نمونه های تقلبی این متریال ها هیچ گونه ارزش خریدی ندارند و نباید از آن ها استفاده کنید. همچنین باید با توجه به متراژ فضای مورد نظر خود مقدار مناسبی از این محصولات را تهیه کنید.

شما در هنگام خرید این تجهیزات باید به هزینه های لازم برای حمل و نقل نیز توجه داشته باشید. هر چه شرکت تولید کننده این محصولات از شما دور تر باشد باید مبلغ بالاتری برای حمل و جا به جایی آن ها پرداخت کنید. مجموعه کیان دکور فکر همه چیز را کرده و این محصولات را در کوتاه ترین زمان و با صرف کم ترین هزینه ها درب منزل به شما تحویل می دهند.

خرید سقف کاذب سه بعدی
خرید سقف کاذب سه بعدی

قیمت سقف کاذب سه بعدی برای توالت

سقف کاذب توالت سه بعدی با توجه به معیار های خاصی قیمت گذاری می شود. این متریال ها را در انواع مختلفی تولید کرده و به بازار می فرستند. همین امر سبب می شود تا اجرای این گونه سقف ها با قیمت های مختلفی انجام گیرد. این مدل سقف را می توان برای سقف کاذب آشپزخانه نیز استفاده کرد.  هر چه متریال و مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت این سقف کاذب ها کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت اجرای آن نیز بیش تر می شود. همچنین هر چه ابعاد توالت مورد نظر شما بیش تر باشد، به مقدار بیش تری از این تجهیزات نیاز دارید و در نتیجه باید هزینه بیش تری در زمان خرید پرداخت کنید.

شرکت های زیادی در سراسر دنیا به تولید این محصولات مشغول هستند اما فقط برخی از آن ها در این حوزه موفق شده اند. برخی از این شرکت ها تولیدات بسیار با کیفیتی داشته و محصولات خود را در قیمت های نسبت زیادی به فروش می رسانند.

نمونه های تقلبی این متریال ها نیز در بازار وجود دارند که در قیمت های کم تری به فروش می رسند. اگر می خواهید نمونه های مرغوب و با کیفیتی از این محصولات را در کم ترین قیمت های ممکن خریداری کنید، می توانید به مجموعه کیان دکور مراجعه کنید. این سایت متریال های مورد نیاز برای اجرای این نوع سقف کاذب را با درصد سود کم و در قیمت های پایینی بفروش می رساند.

کلام آخر سقف کاذب توالت سه بعدی

سقف کاذب توالت سه بعدی در انواع و اقسام مختلفی تولید می شود. برای تهیه و اجرای این نوع سقف ها به متریال های مختلفی نیاز است. از این رو هزینه اجرای این کار در شرایط مختلف با هم متفاوت می باشد. اگر قصد اجرای این نوع سقف در توالت ساختمان خود را دارید، کافیست که به سایت کیان دکور مراجعه کنید. این مجموعه با کیفیت ترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه داده و در مقابل هزینه های کمی از شما دریافت می کند.

سوالات متداول برای سقف کاذب توالت سه بعدی

  1. آیا باید سقف کاذب توالت نورپردازی داشته باشد؟

این یک امر صد در صد نیست اما برای ایجاد یک فضای روشن و دلباز تر می توانید در اجرای این گونه سقف ها از نورپردازی استفاده کنید.

  1. رنگ و طرح سقف کاذب توالت باید بر چه اساسی انتخاب شود؟

با توجه به کوجک بودن این گونه فضا ها بهتر است به دنبال سقف هایی باشید که رنگ های روشنی داشته و طرح های ساده تری دارند.

  1. آیا همه انواع سقف های کاذب برای اجرا در توالت ها مناسب هستند؟

خیر، شما برای این کار باید به دنبال نمونه هایی باشید که با استفاده از مواد ضد آب تولید شده و در برابر نم و رطوبت مقاومت بالایی دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =